Susy funderar vidare

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Susy - 20 oktober 2012 07:59


Nu menar jag faktiskt inte mig själv personligen ifall nu  någon trodde det :)


Nä, jag stör mej lite på reklamer som framhäver sig själva och samtidigt häver ner andra företag....har aldrig gillat sånt och reklamen får liksom motsatt verkan på mej då.

Visst ska de ju göra reklam för sig själva och sin produkt, det är ju det som är reklam, men att samtidigt säga att någon annan firma eller produkt är sämre, klanka ner på dem liksom, det gör mej irriterad.

Sandlådereklam liksom :(


Sen finns det många som påpekar att de är de populäraste, mest anlitade, bäst på Åland (eller Sverige) osv.

Hur vet de det?

Ingen har tex frågat mej vad jag tycker...i flera fall har jag inte ens besökt stället eller provat produkten.

Tror de att de lurar dit en med sådant prat?

Kanske de lurar dit någon, men inte mej...jag är skeptisk av naturen och blir det ännu mer när företag  (och folk) skryter och skrävlar...och framför allt när de försöker häva ner andra i samma andetag!


Man blir inte att se bättre ut för att man pratar skit om andra!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards