Susy funderar vidare

Alla inlägg under augusti 2022

Av Susy - 29 augusti 2022 09:13


Jag har ett paradis som jag besöker en par gånger per år.

Det skulle bli mera om jag hade egen båt och kunde köra mig dit själv, men nu måste jag invänta att mina kusiner är på plats i deras del av paradiset.


Det är härligt i paradiset, en udde att simma från och en stuga att vara i sedan.

Stugan är byggd på 60-talet så den är enkel och liten, den är en riktig stuga alltså :)

Jag har ärvt denna stuga av min mamma, så jag skulle ju gärna ha henne kvar istället, men nu gick inte det så då får jag njuta av stugan istället.


Kära paradis, jag var dit i helgen igen, andra gången i år och jag hoppas jag kommer dit nästa år igen :)

'  

Denna bild tar jag alltid från stugans trappa, denna gång med en handduk med på bilden   


Av Susy - 1 augusti 2022 08:43


Eller jag hade bara svårt med kom ihåget igen.

Vad ska jag nu skriva om då?


Kanske om att jag var på Vikingamarknad med Annika.

Det var mycket folk och vi blev där rätt länge också, så länge så att skröpliga jag knappt orkade vattna på gravarna efteråt, men det gjorde jag ändå sen.


Jag har också varit till mitt paradis och jag hoppas jag kommer mig dit minst en gång till i sommar   


Annars var det väl inget mera att berätta tror jag, så tack för mig en dag försent   

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards