Susy funderar vidare

Alla inlägg under januari 2016

Av Susy - 15 januari 2016 17:06


Jag piggnade i inför fysioterapin och fick reda på att fystesten inte var för läkaren utan för fysioterapeuten!

Öh...vad ska han med den att göra???

Nåja, jag tror den gick bra, men jag hade väl varit frisk i ca 3 dagar när jag gjorde den.

Men jag hade skottat mängder av snö före i alla fall, det ger ju motion :)


Nu är det mängder av snö och mer ska  det komma...hugaligen :(

Jag gillar inte snö...tycker det kan vara snö från julen och till nyår, så där lagom liksom.

Sen kan den smälta bort 1 januari :)

Nu är det för mycket snö och min dåliga arm gillar inte alls att tömma  snöskuffen över snökanterna.

De är för höga nu alltså!

Jag har inte skottat framför garaget ännu, behöver inte bilen just nu, men ska ta det någon dag ändå liksom.

Jag åker inte och tänder ljus på gravarna den här helgen heller, det får vara nu liksom.

Tänker ändå på de kära som ligger där begravda.

Det är fint med ljus på gravarna, men frågan är om de ändå syns just nu...det är så attans med snö!


Nä hörni,  jag vill ha vår nu jag!

Tycker precis det kan börja bli varmt nu då :)


Av Susy - 9 januari 2016 18:35


Det var ett tag sen jag skrev nu igen, blir inga någon ordning på det inga!


Nåja, jag har varit sjuk sen jag skrev sist och långt före det också...envis sort det här :(

Det den gjorde sist var att sätta sig i käken på vänster sida. Tusan så ont det gjorde :(

Och svårt var det att öppna munnen också :(

Nåja, det är vällan över nu då tror jag eller ja, i alla fall nästan.


Undrar om jag är frisk nog att åka på fysioterapi???
Skulle måsta vara frisk när jag skulle dit för jag skulle konditionstestas...suck å stön!

Helt klart en idé av min läkare...konstigt nog så brukar jag inte ha dålig kondis utom när jag är förkyld.

Men det är klart, är man av min storlek så får man ta sådant...suck å stön!

Janå, jag är inte helt frisk ännu, men jag åker väl på fysioterapi ändå liksom.


Förresten så lägger sig den där jädrans snön överallt nu :(

Det gillas inte alls :(

Skulle ju vara sin sak att den dyker upp och att jag måste skotta, men va tusan, jag orkar ju inte alls som tidigare!

Jag hann knappt få undan snön från förra gången så kom det en omgång till :(

Fick bort en del igår, men va fasen, idag kom det ju massor igen!

Så jag gav upp och ringde plogarn jag, så han tar bort snön nästa gång han plogar för de andra.

Jag måste ändå göra gång till huset och ta garageinfarten, men det är lite det med tanke på vad jag har att skotta nu liksom.

Suck å stön, jag trodde jag skulle klara det själv, men se ingalunda :(


Äsch vilken tråkig blogg, men ja sådana måste ju också finnas. Hoppas det känns bättre nästa gång jag skriver :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards