Susy funderar vidare

Alla inlägg under oktober 2020

Av Susy - 31 oktober 2020 10:31


...att skriva en blogg den sista dagen i månaden :)


Jag kan ju skriva om mitt knä i alla fall.

Min brorson var hit igår och skulle köra iväg lite grejer till Emmaus från andra huset åt mig.

Vi kånkade och bar (han mest) och så skulle jag bära två grejer och så halkar jag på löven!!!

Inte kunde jag ta emot mig heller eftersom jag bar på grejer :(

Och så hade jag ljusgrå byxor på mig!!!

Jag som nästan bara har svarta byxor!!!

De vart skitiga som tusan förstås, men jag kände inget annat då.

Men sen efter dagen hade gått så började högra knät göra så tusikens ont alltså :(

Jag kunde knappt böja det :(

Tack och lov så är det bättre idag, inte helt bra, men bra mycket bättre :)

Av Susy - 23 oktober 2020 09:37


...att ringa alltså!

Jag har försökt ringa Viasat i en vecka nu och bara kommit till väntagrejen och låtarna de spelar var bra...från början, nu hoppas jag aldrig mer behöver höra dem!!!

Jag har mailat dem nu och orsaken till att jag inte gjorde det från början var att jag inte kan finska och på detta språk är hemsidan.

Frågade på facebook om det igår och en av mina finskspråkiga vänner sökte upp adressen åt mig :)

Nu får vi hoppas jag får svar också :)


Förresten så ringde min hemtelefon före klockan 7 i morse och mitt trötta sinne hittade inte telefonen förrän den slutat ringa. Jag tror det var från USA, men jag tänker inte ringa upp numret.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards