Susy funderar vidare

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Susy - 29 oktober 2012 08:23


I onsdags försökte jag mej på att öva sist. Öva på att vara uppe och igång, så jag kunde gå på jobb på torsdagen.

Det sket sig ju totalt det. Inte orkade jag hållas uppe och natten gick i hostans tecken så det blev ju att fara till läkare och bli sjukskriven istället :(

Jag är sjukskriven idag, måndag, men imorgon ska jag på jobb har jag tänkt.

Inte är jag frisk, jag hostar och snörvlar, men det ska gå!

Orkar inte vara hemma och vara sjuk mera, men det kräver nog rejäl övning idag så jag orkar stå på benen imorgon.


Började med att gå till komposten, tog det rätt lugnt, men lite host och fräs blev det nog.

Jag måste plocka in tvätt i garderoben, högen börjar bli väldigt hög (och ändå är tvättkorgen full), men största orsaken är att jag inte har några byxor att ha på mig imorgon om jag inte plockar in tvätten.

Något par ligger nog där....underst eller så....så det blir att sortera och trava in tvätten så jag hittar några byxor.


Det finns en massa annat jag kan öva mig på också, det har ju blivit ännu mindre gjort den här förkylningsveckan än i vanliga fall.

Om inte annat borde jag byta till vinterdäck, men känner att jag skulle behöva lite mer styrka innan jag gör det så jag hoppas på det utlovade regnet så jag hinner piggna i lite till innan jag måste göra det.


Nämen nu ska jag ta och öva lite...och vila däremellan!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards