Susy funderar vidare

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Susy - 11 oktober 2012 09:14


Jag har aldrig varit en frukostmänniska, det är verkligen inte min bästa måltid på dagen.

Jag vill inte ha något att äta direkt efter jag vaknat, jag väntar gärna rätt länge på första målet.

När jag ska på jobb så måste jag ju, men då tar jag det som sista punkt på morgonprogrammet.


Till vardags så blir det saft eller juice och en par mackor (äter jag mer så mår jag illa hela dagen), men när det är helg eller jag annars är ledig så blir det tefrukost.

Dvs. jag dricker te till mina mackor istället.

Jag gör inte det på vardagar eftersom jag inte kan dricka te när det är hett och nej, jag vill inte sätta kallt vatten i för då blir det inte samma sak.

Så därför så blir det bara tefrukost vissa dagar och dem njuter jag av.

Mys att vänta på att teet svalnar och sen bara ta det lugnt och njuta av frukosten nån timme efter jag vaknat.


När jag tänker och känner efter är det precis nu dags för att förbereda en temorgon....för jag har tagit höstlov :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards