Susy funderar vidare

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Susy - 24 oktober 2012 06:48


Inbillade mig att eftersom jag fortfarande har borrelia så ska jag väl inte behöva ha något annat också!

Det var dumt tänkt, smittor finns överallt och folk däckar runt omkring en, varför skulle jag klara mig liksom??


Så i torsdags kväll började det med nysningar, tungt huvud och en konstig känsla i nacken.

På fredagen snörvel och nys, då var jag även till min ena alternativvårdare. Hon försökte nog göra vad hon kunde för att lugna ner förkylningen, men det finns ju en hel del borrelia att ta tag i också ännu..

På lördagen kändes det rätt lugnt och jag vaggades in i tron att det skulle bli lindrigt.

Oj så jag lurade mig!

På söndagen svängde allt, åt fel håll!!!!

Sen var jag inga pigg inga....suck, snörvel, nys och host!


Jag blev hemma från jobb i måndags och hoppades det skulle räcka, men in på halva dagen insåg jag att näe, det här går inte.

Jag fick lov att ställa in tisdagens Bibbaklubb och skaffa vikarie till Stickcafét.

Igår insåg jag att dagens Bibbaklubb också måste ställas in :(

Hemma från jobbet för tredje dagen i rad nu då, idag måste jag öva och sluta mäta feber för imorgon ska jag på jobb!

Annars måste jag sjukskriva mig och ska jag välja mellan att gå till läkare eller att sjukskriva mig så vinner alltid jobbet!

Egentligen skulle jag vara på FFN:s seminarium torsdag-fredag, men inser att det inte är schysst att sitta där och hosta så ingen hör något.

Nu måste jag sluta, har fullt upp med att krya på mig!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards