Susy funderar vidare

Alla inlägg under april 2019

Av Susy - 5 april 2019 09:47


Ja rubriken är bara på skoj förstås, jag ska skriva om skit helt enkelt   


Jag ska berätta om de senaste dagarna, som verkligen varit fyllda med skit...och det med riktigt skit!

Jag fick magsjuka av den skitsamma sorten liksom, skitränna de luxe!


Det började med att jag fick stiga upp och skita och det gjorde jag rejält och löst.

Skitränna i typ vattenform :(

Och sen kunde jag knappt äta, jag åt två smörgåsar på morgonen, men sen åt jag bara ett äpple och det åt jag sent på dagen. På kvällen åt jag 3 skorpor och drack te, mer än det klarade jag inte av     


Jag sket ner mig 3 gånger!!!

Första gången skulle jag släppa en liten prutt och så kom det i brallan!

Sen måste jag ha prutat 2 gånger när jag sov, för sket ner mig gjorde jag och vaknade av att det var vått där bak.

Som tur var så klarade sig sängen, kläderna går ju att tvätta tack och lov!


Jag mådde bättre igår och kunde äta, skitrännan slutade vid 2-tiden så jag har många timmar kvar innan jag kan träffa folk igen (som om jag skulle träffa så mycket folk ändå liksom   ).

Idag mår jag annars rätt okej, lite konstig är jag nog i magen, mår liksom konstigt, men annars är jag ok.


Så nu ska toaletten skuras...den ser långt ifrån okej ut och jag tror jag orkar idag   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards