Susy funderar vidare

Alla inlägg under juni 2020

Av Susy - 11 juni 2020 09:42


Jag vet inte vad jag ska skriva idag, det knallar på i invanda fotspår.

Jag får ingen heltidspension och jag har en överklagan skriven (av en socialtant på Gullåsen), men jag skulle vänta tills jag fick ett avslag från pensionbolaget...vilket jag inte fått, jag  har bara fått från FPA.


Jag kommer att ändra i det, det är ju skrivet av henne och jag ska skriva under det, så jag tänker ändra det lite granna innan jag skickar in det.

Det var ju tur att jag hade besparingar innan och att jag lever väldigt billigt, annars skulle jag och katten fått äta gräs   

Men besparingar har också en ende och jag behöver verkligen heltidspension (jag har halvtids nu).

Det saknas inte så mycket per månad, men lite saknas det alltid.

Sen är det sådana månader som är dyra, mycket räkningar och sånt.


Nu ska jag sluta gnälla och så hoppas vi att avslaget kommer snart så jag kan skicka in överklagan och sedan få rätt till pension   

Jag lovar att jag säger upp pensionen och börjar jobba igen om det går. Jag vill verkligen bli frisk!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards