Susy funderar vidare

Alla inlägg under september 2018

Av Susy - 23 september 2018 08:56


Det var jag på i fredags och denna gång fick jag sällskap av Annika :)

Ifjol var jag till Bolstaholm alldeles själv, eftersom mitt vanliga sällskap inte hörde av sig och det har blivit mer regel än undantag så jag åker själv eller fixar annat sällskap.

Det här gäller allt vi åkte på tillsammans tidigare, jag tänker inte tjata mera och då får det vara som det är.

Jag är inte bitter, snarare har det blivit sådär att jaha, vi ska tydligen inte på det här nu heller då...

Äh, jag klarar mig själv eller så hittar jag andra vänner att åka med :)


Och jag och Annika tog oss till Lumparland och sedan åkte vi till Sjöfartskvarteret på vägen hem.

Trevligt var det och vi åt en god paj i Lumparland också :)

Jag förstår mig inte på folk som orkar åka ut 3 dagar i rad, men de har väl inte haft stroke de då :)


Av Susy - 1 september 2018 10:19


Idag är det höst!

Ja åtminstone enligt almanackan :)

Den följer inte alla, men jag gör det.

Så nu är det höst i 3 månader, hör till säg åt ;)


Vädret är inte så höstlikt, men det går ju bra med sommarvärme ännu också :)

Så länge man kan gå ute i t-skjorta så  är jag nöjd :)


Och så glömde jag bort att blogga igår...förlåt...om det nu är någon som läser det här, men ja, jag skriver ju inte så ofta  och jag skriver en hel del för mig själv :)

Och ingen har sagt åt mig att jag måste blogga den sista på månaden heller :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards