Susy funderar vidare

Alla inlägg under augusti 2017

Av Susy - 28 augusti 2017 08:50

Igår var jag och hälsade på en familj som tidigare var grannar med mig.

Jag var dit främst för att ena dottern ville ha en sockerskål som pappa hade drejat.

Från början hittade jag bara en, men sen hittade jag 4 stycken till :)

Hon fick välja vilken hon ville ha, det är bara brorsonen som ska ha en och han verkade inte bry sig om hur den såg ut.


Om jag skulle återgå till rubriken nu då.

Det är så att de jag hälsade på har en hund och han verkade inte bry sig  om mig så dum som jag är så böjde jag mig över honom (precis när han vaktade skuggor...) vilket slutade med att han kastade sig över mig och jag började blöda rejält på läppen.

Tur att jag inte är rädd för hundar och inte blev jag det heller, men den vovven kanske jag ska hålla mig borta från...speciellt när han vaktar skuggor ;)


Ser lite rolig ut i ansiktet idag, men det är väl bara lite värre än vanligt :)


Av Susy - 7 augusti 2017 09:26


...så jag skriver väl en blogg nu då.


Jag går alltså in alla dagar på bloggen och läser sådant jag skrivit tidigare år, men idag fanns ingenting.

Jag trodde jag skulle börja skriva oftare när jag kom igång, men se näe...


Sorgen efter Mia kommer fortfarande, men gråter inte alla dagar mera i alla fall.

Det känns bara så konstigt att jag aldrig mer får träffa henne här.

Jag undrar förresten om det var hon eller någon annan som klappade mig på huvudet när jag kom hem från hennes begravning.

Jag hade just stängt garagedörrarna när det hände.

Det har hänt en gång tidigare, då utanför kyrkan...en klapp på huvudet liksom...inget mer eller mindre.


Nåja, livet går vidare...sakta men rätt säkert!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards