Susy funderar vidare

Alla inlägg under december 2014

Av Susy - 25 december 2014 15:27


Jaha ja, det har blivit juldag och vad  har jag gjort då?

Inte mycket, men mer än jag brukar göra faktiskt.

Igår, julaftonen, så åkte jag med grannen och tände ljus på gravarna.

Det var ju sin sak, men vi skulle göra det på morgonen   

Jag som alltid varit så morgonpigg får inte sova nu, det går baske mig inte!

Alltså sover jag länge på dagarna istället.

Nåja, upp kom jag, duschad vart jag och frukost fick jag i mig innan det bar iväg så det gick bra...att jag sen gick och la mig så fort jag kom hem igen kan vi ju prata tyst om :)


I morse var vi i julotta också, samma granne fick köra eftersom jag inte får göra det :(

I morse hade jag blivit van och vaknade före klockan ringde :)

Och gick och la mig igen gjorde jag när jag kom hem, men den  här gången åt jag frukost före för det klarade jag inte innan julottan.

Inte för att jag är hungrig, men det kändes liksom tomt i magen när jag kom hem.


Annars är det  som vanligt, det är ensamt och ledsamt utan Hans :(
Armen funkar fortfarande inte som den ska och jag har ledsnat totalt, men är så trött och slö att dagarna går ändå på något sätt.


Av Susy - 14 december 2014 19:48


Ja, livet är tråkigt.

Så fruktansvärt tråkigt.

Inte har jag sällskap av någon katt mera :(

Näe, Hans dog ju för ett tag sen och det gör ont :(

Inte orkar jag göra så mycket heller.

Idag fixade jag till två bord, de fick lite julklädsel...sen skulle jag hämta ved..

Jag skulle bara vila lite först!

Jag vilade med ögonen fast...i över en timme...suck...och det var mörkt ute när jag vaknade.

Alltså ingen ved intagen...suck...

Det här med att inte orka är konstigt, jag har ju orkat tidigare.

Okej, jag har en stroke och näe, den är inte borta ännu.

Jag kan fortfarande inte röra höger arm som man ska kunna.

Den är bättre och starkare, men så långt ifrån i hur man ska kunna röra en arm.

Nåja, det är ju bättre än andra har det, men det är så tråkigt, så grymt tråkigt.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards