Susy funderar vidare

Alla inlägg under juli 2016

Av Susy - 24 juli 2016 16:25


Jag åkte till paradiset igår och jag bestämde mig tidigt för att nu ska det simmas!

Det såg lite grumligt  ut i vattnet, men  jag tänkte att det nog ska gå bra.

Jag gick ut i vattnet via berget, vägen jag alltid går, men det kändes ostadigt pga att det var högt vatten och att jag inte varit och simmat på nästan två år och inte är i skick ännu.

Jag gick  ut med mina plasttofflor på mig.

Jag har skurit mig på något en gång under ena foten så det har blivit så nu liksom.

Jag brukar lägga dem på en sten när jag kommer i, men jag tyckte det var så mycket grejs och sånt på botten att de fick vara på när jag dök i.

Jag tappade båda tofflorna när jag dök i vattnet, den ena flöt upp, men inte den andra :(

Jag sökte och sökte efter den, men ingenstans verkade den finnas.

Den var liksom bara borta :(

Jag simmade och så och det var skönt och allt sådant, men tofflan den var bara borta :(

Jag gick till och med tillbaks för att kolla efter den senare, men ingen toffla :(

Tusiken också, det var ena bra tofflor det där!


Nåja, allt annat gick bra och jag övernattade i paradiset den här gången :)

Det gick bra förutom att någon kom körande med en båt där helt plötsligt mitt i natten...gäsp...det var ju mörkt! Hållas hemma med er bara!

Så min tur till paradiset gick bra förutom att tofflan var och är borta.

Jag lämnade den andra kvar i stugan och hoppas den får  sällskap nästa gång jag åker över dit igen :)


Av Susy - 21 juli 2016 08:25


Jag var så himla övertygad om att det skulle vara Vikingamarknad den här helgen så jag hörde av mig till den vännen jag skulle  åka dit med...men hon hade mer koll och visste att det var först nästa helg.

Hon tyckte det var lite tidigt att bestämma vilken dag vi skulle åka med tanke på vädret...hm...jag tyckte ju det verkade bli  himla fint väder den här veckan jag...hm...snurrmaja!


Bäst jag tar reda på vilken kväll Sabaton spelar på Rockoff för då har jag också date...fast det sällskapet vet säkert bättre än mig vilken kväll de spelar...vänta nu...börjar Rockoff den här helgen???


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards