Susy funderar vidare

Alla inlägg under december 2018

Av Susy - 13 december 2018 08:56


Jag har blivit med katt igen  :)

En vän till mig behövde få ett nytt hem till sin äldsta katt Mira.

Och jag ställde  upp!


Mira är en gammal katt, hon är 11,5 år, men hon är så fin :)

Hon och hennes bröder gick inte alls ihop så hon gick iväg och blev borta flera gånger :(

Nu hade hon gått en bit igen, där hade hon matats så hon blev kvar.

Som tur var satte någon in det på fb:s sida om försvunna djur och ägaren såg det!


Nu får vi hoppas hon stannar hos mig och att hon får ett långt liv :)

Och jag behöver inte vara ensam på julen i år :)

Av Susy - 9 december 2018 15:20


Jag tänker fira jul ensam i år igen.

Det har jag gjort i många år.

Tidigare med en katt som sällskap, men sen Hans dog så har jag inte haft någon katt :(

Jag borde skaffa mig en katt eller två som sällskap igen.


Annars är det inte synd om mig som firar julafton ensam, det funkar bra :)

Jag brukar åka och tända ljus på gravarna på förmiddagen och sedan brukar jag äta jullunch.

Sedan brukar jag se på Kalle Anka och på Karl Johnsson också.

Visst är jag ensam, men vem ska jag fira med liksom?

Finns inga som är tillräckligt nära mig mera...

Nä, det är nog bäst att jag firar för mig själv, lugnast så :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards