Susy funderar vidare

Alla inlägg under december 2015

Av Susy - 24 december 2015 13:37


Ja så gör jag!

Jag kunde åka till en kompis, hon frågade i år till och med.

Jag kunde åka till släktingar och andra vänner.

Men näe, jag blir hemma...i år igen...

Ja det låter trist och tråkigt, men jag har liksom mig själv...Kalle Anka och Karl Bertil Johnson och julmat :)

Julen är vad man gör den till och den var mycket tråkigare förra året.

Jag var så jädrans sjuk då och Hans hade gått bort :(

Usch å fy å tvi vilken jul det var :(

Jag skulle ha kunnat åkt någonstans då också, men jag orkade inte.


Men imorgon bitti ska jag i julkyrka som vanligt och det gör jag inte ensam.

Näe, då kommer ena grannen med :)

Och i år ska jag köra igen för i   år har jag körkortet tillbaks :)


Så hör ni, ha  en riktigt  God Jul!


Av Susy - 13 december 2015 17:30


...få blogginlägg det blir nu då!

Jag kommer inte ihåg att blogga!!

Och inte orkar jag heller för den delen...jag är fortfarande förkyld :(

Nåja, det håller på och löser sig, men i natt vaknade jag av en rejäl hostattack igen...suck å stön.


Så nu blir det ett kort inlägg igen, ha det  gott!


Av Susy - 4 december 2015 17:19


...men det har inga blivit av liksom.

Å inga blir det någge mycket ikväll heller...jag är trött...som om det skulle var ovanligt liksom.

Förkyld för andra gången på några veckor...suck och stön...

I natt hostade jag så mycket att jag trodde lungorna skulle flyga ur mig, hoppas på en bättre natt i natt.

Sover inte så himla bra  annars heller så ja, hostan kunde liksom hålla sig borta.

Näe, nu får det här vara liksom!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards