Susy funderar vidare

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Susy - 27 oktober 2012 06:33


Nu har jag varit förkyld i över en vecka :(

Seg sort det här, jag är fortfarande rejält förkyld och mår faktiskt inge vidare, men jag har ju hela helgen (+måndag) att bli bättre nu då   

Då måste jag skärpa mig och inte ta i för mycket när jag tror att jag kan.


När jag tagit mig nån tvungen lur på dagen så blir jag tydligen väldigt kaxig av sömnen, så när jag vaknar så gör jag något mer än jag egentligen orkar.

Rev lakananen ur sängen härom morgonen och hängde ut täcket och kudden på vädring, men hade vett att göra det långsamt och i omgångar så det gick rätt bra.

Senare på dagen, efter en tupplur och efter att ha snubblat på lakanen som skulle tvättas (de låg på golvet eftersom tvättkorgen är överfull) flera gånger slängde jag dem i tvättmaskinen. Så långt gick det bra.

Hängde ut tvätten när den var klar....det var inte bra, blev helt färdig och hostade som en tok.

Trodde lakanen skulle få hänga ute i flera dagar, men sen sov jag en stund på dagen igår då...och blev kaxig...och tog in lakanen = helt slut igen!

Nu hoppas jag att jag lärt mig, jag är inte så kaxig som jag tror, ta det lugnt människa och bli frisk!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards