Susy funderar vidare

Alla inlägg under augusti 2016

Av Susy - 21 augusti 2016 10:02


Det var länge sen sist jag skrev något, men misstänker att det inte är så många som läser min blogg mera.

Jag har fått en massa konstiga skrivelser på engelska hit, men jag tror det är bara reklam eller något sådant!


Vad har hänt sen sist då?

Inte så mycket skulle jag tro eller jo, min sverigeboende morbror med fru har varit hit :)

De bodde i paradiset några dagar. De var inte alls hit ifjol så det var roligt att de kom nu.

Morbrodern var lika retsam som vanligt, men inte lika pigg som vanligt :(

Han är 80 år nu så det är inte så konstigt, men så roligt att de kom hit :)


Annars har det nog inte hänt så mycket, fast jag har en  Kisse här som hälsar på mest hela tiden (för en stund sen med en död mus).

Hon får gärna vara här, men jag undrar om hon alls är hemma nu för tiden.

Här får hon i alla fall ingen mat och hon sover inte här inne på nätterna, men hon sover i hammocken mycket.

Undrar vad hon säger när jag tar bort dynorna och taket därifrån???

Nåja, de lovar ju sommarväder igen i nästa vecka så den får väl vara kvar som den är ett tag till :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards