Susy funderar vidare

Alla inlägg under december 2019

Av Susy - 12 december 2019 09:40


Det var verkligen länge sen jag skrev här och det är verkligen bara en dålig vana.

Visserligen har jag haft och göra ändå liksom...med att vara trött mest :)

Ja, jag kan sätta en smilis efter det eftersom jag börjar bli väldigt van med att vara trött.


Jag har varit en vecka på rehab för att testa om jag kan jobba eller inte...det kan jag inte enligt dem och det var ju därför jag åkte dit egentligen.

Jag är pensionär på halvtid och jag märkte när jag försökte jobba halvtid att jag inte orkade med något hemma mera :(

Inte för att jag orkar eller kan så mycket mera ändå, men det går...bara jag inte jobbar.

Så nu är jag sjukskriven och förhoppningsvis så blir jag heltidspensionär snart då.


Sånt är livet just nu, vilar mycket eftersom jag måste det.

Gör saker jag måste och skjuter ofta upp saker pga att jag inte orkar just då, men det funkar någorlunda :)

Livet går vidare!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards