Susy funderar vidare

Alla inlägg under februari 2018

Av Susy - 23 februari 2018 10:05


Igår kväll när jag gick och la mig så var det -9 grader och det tyckte jag var fullt tillräckligt, men jag tänkte i alla fall att då måste jag inte sätta någon kran på rinning i alla fall.

Men se i morse när jag steg upp så var det -16 grader vilket betyder att mitt vatten har frusit :(

Ja det är varmvattnet som har frusit...låter lika konstigt som tidigare år, men det är ingången till varmvattenberedaren som fryser om det blir för kallt.

Kallvattnet klarar sig, men det är nog så jobbigt det här :(


Om jag bara hade trott att det skulle bli så här kallt så skulle jag ha satt kranarna  på droppning, men se näe, det var -10 grader före så jag trodde graderna liksom gick  upp :(


Prutt och bajs liksom :(

Av Susy - 18 februari 2018 09:57


...pratade jag med mamma om att hon inte fått någon inbjudan till bröllopet jag blev bjuden på igår.

Vi kom underfull med att det nog var för att hon inte hade någon e-mail adress, hennes inbjudan skulle nog komma via vanliga posten istället.

Två av mina kattor var med när vi pratade om detta också.

Fast mamma får nog vara med på bröllopet så där i hemlighet hon eftersom hon inte lever mera :(

Mina kattor lever inte heller längre :(

Av Susy - 5 februari 2018 15:39


...jag har varit på grejer två dagar i rad och jag sov inte höjdarbra någon av nätterna emellan, men måste jag vara så här trött???


Första grejen jag var på var folkis elevförbundsmöte, det var skoj, mestadels i alla fall :)

Skulle den gamla rektorn som satte sig nästan mitt emot mig varit tyst någon gång skulle det ha varit riktigt trevligt :) men kors i taket vad han gick på.

Trist att jag var den enda som kom av de som var 20-åringar...från mitt fjärde år i skolan är det alltså.

Ingen av de andra ville/kunde komma...men jag måste jag eftersom jag är ordförande i förbundet.

Jag hoppas det går bättre nästa år eftersom det bara kom folk från 2 klasser detta år, det här har vi inte varit med om tidigare :/


Det andra jag gjorde, på söndagen, var att åka till Cosmo som fyllde 3 år.

Ja han fyllde egentligen på lördagen, men då var ju jag på folkis.

Det var bättre så här, det var bara hans föräldrar och hans syster där nu :)

Gav honom en verktygslåda, som blev mycket populär :)


Sov inte så bra i natt som jag skrev och vaknade illamående.

Trodde det var för att jag sovit dåligt och försökte äta som vanligt och gå ut och gå.

Det har ändå varit konstigt i min mage idag :(

Nåja, jag har inte spytt och inte haft skitränna så jag hoppas jag kan åka till psykologen på Ams imorgon.

Hoppas det är andra och sista gången, men det är nog frågan om det.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards