Susy funderar vidare

Alla inlägg under september 2022

Av Susy - 30 september 2022 08:29


Jag hade ju skrivit en blogg i september redan och nu kommer det en till!

Men denna blir inte så lång, skulle bara uppmärksamma er på att jag själv också hade sett det   


Av Susy - 29 september 2022 09:29


Av bloggandet alltså!

Jag läste just en blogg som jag skrivit för 6 år sen och då redan tyckte jag att jag skrev för sällan, men jag skriver ju inte oftare nu heller.

Jag tyckte jag just skrev en blogg, men det var ju i augusti det   


Ja, urled är tiden...vilket jag skrev på facebook också härom dagen, eftersom mina armbandsklockor stannar.

Som tur är har jag flera än en!

Och nu tänker jag sluta skriva igen eftersom jag inte orkar tänka ut något mer att skriva   


Av Susy - 19 september 2022 09:35


Jag hämtade upp Annika och så for vi iväg mot Geta.

I Geta for vi till Lolo's och åt hamburgertallrik till lunch, det var så gott   

Sen skulle vi kika runt där lite till, men det blev inga mycket för mig det inga, de spelade dansbandsmusik i provsmakningrummet och det avskyr jag   


Nåja, vi åkte till Bolstaholm där jag köpte majs och vitlök.

Vi kikade runt lite där och sedan tog vi fika där.


Jag var trött som sjutton sedan så vi åkte hem efter det och trött har jag varit i två dagar efter också.

Jag har funderat på varför jag varit så trött, men där har vi ju förklaringen.

Jag orkar inte med sådant stå hej som detta är, men jag vill inte avstå från det ändå ju   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2022 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards