Susy funderar vidare

Alla inlägg under juni 2017

Av Susy - 6 juni 2017 10:50


...skriver jag en blogg igen   


Jag gick in för att skriva att nu har jag köpt en åkgräsklippare :)

Jag såg att jag skrivit att jag behövde en sådan för 4 år sen...och långt före det med.


Nu blev den inköpt och jag hade min kusin som jobbar  på firman att köra hem den åt mig...sen fick jag inte igång den :(

Jag provade  och provade, men jag fick inte gång den :(

Till sist så hörde jag av mig till min brorson som kom hit med sin son och kollade på den.

Han fixade och trixade och fick plötsligt igång den :)

Det var lite fånerier för hur man skulle få igång den, men nu förstår till och med jag den :)


Kan ju berätta att jag kollade in bruksanvisningarna hur jag skulle köra den, men det stod ju ingenting sådant i dem   

Kollade även på nätet och hittade inget egentligen där heller...

Nåja, nu funkar den och jag har två delar till av gräsmattorna kvar, sen är det klart...för den här gången dvs.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards