Susy funderar vidare

Alla inlägg under mars 2020

Av Susy - 22 mars 2020 09:18


...som varit borta så länge att det är helt galet har kommit tillbaks   

Jag är så glad till detta att det inte är klokt alls.

Orsaken var hennes tidigare man som var galen och inte tillät henne att ha kontakt med andra.

Skönt att detta äktenskap nu är slut och att hon till sist kom tillbaks till mig :)

Jag har saknat henne jättemycket, men jag gav upp när hon aldrig gav mig något gensvar på mina försök att få tag i henne.


Jag har varit och hälsat på henne två gånger redan, men nu får man väl hållas därifrån med detta virus som kommit hit :(

Orsaken till att jag åkt till henne är för att hon har fått barn relativt just, ja inte med den gamla mannen, men med den nya :)

Hon har alltså gift om sig och skaffat barn med honom också, ibland går det fort :)


Hur det än är med världen och detta virus så  är jag glad att vi funnit varandra igen   


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards