Susy funderar vidare

Alla inlägg under april 2017

Av Susy - 10 april 2017 19:27


Jag bestämde mig för redan igår att jag skulle åka in till stan idag.

Det började inte så himla bra, jag skulle tanka och det stod 2 bilar där.

Fick svänga och vända och greja för att komma där det blev ledigt efter en stund.


Jag åkte in till stan för att äta...det fanns ju inga parkeringsplatser :(

Jaha ja, jag åkte till en station för att tvätta bilen då.

Jag gick in och köpte en tvätt och gick ut och startade bilen och körde till tvätten.

Eh...där stod det Störningar...

Ringde in och ut kom en karl och tillsist så fick han starta den direkt liksom.

Suck


Sen åkte jag tillbaks in till stan och lyckades få en parkeringsplats och mat också :)

Åkte sedan ut till Jomala och handlade och det gick rätt bra faktiskt.

Förutom att de inte hade påskliljor och det behöver jag till gravarna.

Jag fick åka till Sandåsen efteråt och de hade inte heller mycket av dem.


Sen skulle jag åka hemåt och körde upp för sjukhusbacken och precis uppe på den kör en tjej tvärsöver vägen och ser mig inte alltså :(

Jag får tvärnita och grejerna yr omkring i bilen. 

Jag hinner bara ropa kärringjävel, hann inte tuta eller något.

Nåja, jag klarade mig och det gjorde hon också...tydligen helt oberörd :(


Sedan gick det faktiskt rätt bra resten av vägen hem och det hade regnat och varit mulet så myrorna var inte så jädrans galna när jag kom hem :)

Och förresten så är jag piggare än jag brukar vara efter en tur till stan så det  finns fördelar med nästan krockar också ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards