Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Susy - 28 oktober 2013 13:18


Idag slapp jag huvudvärken *peppar, peppar* :)

Bara det är värt att fira liksom :)

Däremot vaknade  jag gräsligt tidigt...eller ja, tidigt i vintertid då...suck...jag skulle gärna slippa de här klockändringarna, ser ingen nytta alls med dem.


Eftersom jag hade en uns energi (och spädde på med en hel del envishet) så bestämde jag mig för att ta ner paviljongen. Det är ju liksom på tiden, men de gånger jag kunnat gjort det tidigare så har det regnat och det är en fördel om den är någorlunda torr när jag tar in den.

Idag gick det i alla fall och efter lite "fånga taket" och plock-i-pinn så var den nere.

Iväg med den till ett förråd och på samma gång åkte solstolen in dit också.

Solstolen kunde ha tagits in för länge sen om jag bara kommit ihåg att den stått lutad mot väggen...hm....


Så ja, nu är sommaren undanstuvad...eller nä, jag har sommardäck på bilen ännu...hoppas jag inte behöver stuva undan dem på länge ännu :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards