Susy funderar vidare

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Susy - 5 oktober 2013 11:25


Jag kände mig orolig dagen före, väntade på ombokning igen, men denna gång gick det vägen!

Igår fick jag fick äntligen min behandling hos min alternativvårdare!

Så som jag har längtat, så som min kropp ropat efter hjälp!

Nu var den här och altarnativvårdaren sa att det verkligen var på tiden.

Inte är det väl så skoj att höra vad som är dåligt i kroppen (det mesta), men samtidigt är det en bekräftelse på varför jag mått så kasst de senaste veckorna.

En bekräftelse på varför det liksom inte går framåt utan istället bakåt.

Och en stor dos förståelse, bara det gör att det känns bättre.


Idag är det segt, huvudet känns tungt och kroppen är trög, trött åh så trött.

Hon förvarnade mig för det här, jag fick liksom lite väl mycket hjälp till självhjälp igår.

Dubbla doser för att vara exakt, men hon sa att jag behövde dem så väl.

Trots att det är så segt idag så känner jag redan en förändring till det bättre, lite har redan släppt liksom.


Jag vet att många inte tror på alternativvård, men för mig är det enda chansen och äntligen fick jag den igen :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards