Susy funderar vidare

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Susy - 14 oktober 2013 11:12


Nu har jag använt bloggen som sjukblogg igen, men jag behöver någonstans att pysa ur lite liksom.

Pyser visserligen på fb också, men här kan jag skriva lite mer liksom...sorry ;)


Det verkar i alla fall finnas lite hopp om min tå med vidhängande fot.

I flera dagar har jag inte kunnat stiga ner på den alls, inte för att undersidan är röd, men det har gjort jädrans så ont att gå på foten.

Den är även svullen så det är svårt att få den i något skodon.

Men jag var ut  med sängkläder på vädring idag och det funkade rätt bra. Foten kändes tung där inne i stöveln, men det gjorde inte alls så ont som när jag hämtade tidningen i fredags!

Alltid något liksom :)

Och idag ska den få laser...ser inte framemot att klämma in den i en sko, men det ska nog gå.

Måste göra lite ärenden när jag ändå är till den stora staden så det får gå bara.

Ser ni något svart som ser lidande ut och haltar så är det bara jag...men med lite hopp i alla fall...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards