Susy funderar vidare

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Susy - 10 oktober 2013 11:14


När man ger sig på alternativmedicin så får man vara beredd på reaktioner.

Ja i kroppen alltså!

Även från omvärlden får man reaktioner, men helt annorlunda ;)


Jag var som skrivet på en alternativbehandling i fredags och min kropp behövde så mycket hjälp så att alternativvårdaren var lite orolig för hur mina dagar framöver skulle bli.

Det vet jag nu, trött som tusan och ont...men ändå känner jag mig hoppfull eftersom jag känner en förändring till det bättre i kroppen.

Att jag sen klippte ner en rosenbuske i måndags gjorde inte saken bättre direkt, aj aj så onda mina armar var.


På tisdagskvällen var jag på Stickcafé, lite osäker på hur det skulle gå att sticka med dessa onda armar, men jag åkte främst dit för att träffa alla där, mysa lite med dem liksom :)

Lite stickande klarade jag av, sen blev det mycket prat, lyssnande och fikande också :)

Bra kväll så fast det inte är mitt jobb mera så kommer nog att åka dit flera gånger under hösten/vintern :)


Några reaktioner på det?



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards