Susy funderar vidare

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Susy - 19 november 2012 15:50


Jag är frisk!

Jag har inte borrelia mera....bara spår som blir kvar....

Jag har nog fått reuma eller nåt...

Fick alltså svar på mitt senaste borreliaprov i morse via telefon.

Jag hade haft värdet 60 och nu hade jag värdet 20 så alltså såg det bra ut?!?

Ska inte då värdet vara 0 eller?

Jag tycker 20 fortfarande låter högt....men det tolkade läkaren som en rest.

Hon påstod även att senast vi pratades vid hade jag sagt att jag mådde bra....eh...näe, det var då jag rabblade upp alla symptom jag hade och fortfarande har (inte riktigt alla är kvar tack å lov).

Hon påstod också att jag mådde bra av kortisonet...som däckade mig totalt!

Och återigen så sa hon att eftersom ansiktsförlamningen gått tillbaks så var allt bra...


Det blev precis som jag trodde när hon skulle ringa upp mig, hon förklarade mig frisk igen!

Hon sa att min vandrande värk i lederna nog kunde vara reuma...jaha, så den dök upp samtidigt som borrelian då eller?

Så passande....och att jag fortfarande är trött och orkeslös måste bero på något annat....

Och att jag får jätteont så fort jag tar i "för mycket" också kunde bero på reuman jag nu fått då....

Stön!


Jag har hört så många som fått den här behandligen efter borrelia de luxe, ingen förståelse alls.

Alla symptom jag har är sådana som folk med borrelia har, tacka sjutton för att jag läst på.


Så jag gör som jag brukar, fortsätter med alternativvård.

Där hör de vad jag säger, jag får förståelse och bekräftelse på att jag inte är helt slut i rutan (bara lite).

Och framför allt, jag får hjälp och känner förändring till det bättre.

Jag har en ny tid till min ena alternativvårdare den här veckan, får väl inleda med att säga att jag är frisk från borrelian, men verkar ha utvecklat reuma istället....

Ska bli intressant och se vad hon säger då :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards