Susy funderar vidare

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Susy - 22 november 2012 17:30


I morse inleddes ett nybygge.

Det var planerat och välbehövligt.

Det fyllde upp ett hålrum som inte gjorde någon nytta utan bara var till besvär.


Jag var alltså till tandläkaren och fick en ny tand uppbyggd där jag tappade min porslinstand tidigare.

Det var skönt att få det gjort, hålrummet har varit irriterande och tusan så ont det gjorde när jag nån gång fick ner något hårt där när jag åt :(


Jag brukar inte ta bedövning om det inte absolut behövs, men idag ville hon sätta det eftersom hon skulle bråka med mitt tandkött.

Bedövning resulterade i att det kändes som jag hade en snus låg inne under läppen.

Effekten uteblev dock ;)


Tyvärr så såg grunden inte så bra ut (sabla extandläkare) så hon var inte säker på att den här nya skulle hålla, men vi får väl hoppas på det bara.

Tyvärr så berättade tandläkaren att hon tänker gå på mammaledigt i vår :(

Tusan, jag som just bytte tandläkare och känner mig nöjd med henne hittills.

Skönt att hon hann få in den här tanden före i alla fall.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards