Susy funderar vidare

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Susy - 4 november 2012 11:12


Sen före jag började på mitt nuvarande arbete så har tjänsten jag vikarierar på behovprövats.

Jag förstår ju att de vill spara in pengar och ser det som en möjlighet att göra det genom att dra in tjänsten.

Det jag inte förstår är vem som sedan ska göra det jag gör nu?

Är det sådant som inte behöver göras?

Är inte det jag gör viktigt?


För mej har tjänsten aldrig riktigt känts som helt min, jag vikarierar ju bara. Det finns ingen att vikariera mera eftersom den som haft tjänsten har sagt upp sig för länge sen.

Jag trivs med det omväxlande jobbet och tycker jag gör viktiga och intressanta saker för de som bor i kommunen.

Nåja, jag jobbar vidare som tidigare och hoppas att kulturen fortfarande behövs i kommunen.

Och är det inte det så är det väl meningen att jag ska gå vidare då....



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards