Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Det blir sällan som man tänkt sig

Av Susy - 14 maj 2013 20:18


Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig.

Jag blev jätteledsen av dödsbudet, Onzy vovven, saknar dig så.

Jag var gråtig och ledsen, såg på ett gråtigt Extreme Home Makeover till på det.

Ringde vännen A framåt dagen, hon var förståeligt nog väldigt ledsen.

Vi grät oss igenom ett långt samtal, men det var nyttigt för oss båda.

Önskar jag var där och kunde ge henne massor med tröstkramar.


Tanken var att jag skulle åka in till stan igår och posta ett födelsedagskort åt M, men efter allt gråtande fick jag ont i huvudet och var verkligen inte i skick att åka in till stan.

Så det fick bli idag.

Grattis på dig M!


Åkte iväg i arla morgonstund, tankade bil, postade kort och åkte sen till Sparis.

Trevligt att handla där tidigt på morgonen, men man får räkna med att det inte finns så mycket färskvaror där just efter de har öppnat.

Jag tog en riktig slapphandling, tittade runt på i princip allt, länge sen sist.

Det gillade varken kroppen eller plånboken, men fick väl hem lite jag behövde i alla fall :)


Det blir sällan som man tänkt sig, men det får duga!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Fredag 19 april 18:33

  Jag har varit sjuk, riktigt sjuk alltså. Jag började med magsjuka, jag spydde helt plötsligt en morgon och mådde fruktansvärt illa resten av dagen. Jag fortsatte detta i 2 dagar till!!! Jag åt en banan första dagen, andra dagen ett knäckebr...

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards