Susy funderar vidare

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Susy - 1 juni 2014 20:18


Härom dagen frågade en person mig om jag var släkt med namngiven Ahlström.

- Vi borde vara kusiner, sa jag.

- Borde vara?

- Ja, jag har aldrig träffat honom.

- Aldrig träffat honom?


Det kanske kan te sig lite märkligt att jag inte har träffat denna kusin, som faktiskt bor på Åland.

Till på det borde jag ha en till här som jag inte träffat....

Och bäst som det är så har jag nån till som jag inte ens vet om...ifall någon av fastrarna klämde ut något barn till efter kontakten bröts...har ingen aning alls.


Ja alltså, min familj umgicks inte med många från den där sidan släkten...pga några konstiga bråk mellan syskonen.

Och det fortgår alltså, men ja, man väljer ju inte sin släkt så det är väl inte så noga om jag inte vet hur många kusiner jag har.

Eller tycker du också det är konstigt?


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards