Susy funderar vidare

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Susy - 6 juni 2014 07:39


Ja det mesta rör mig till tårar, det har jag nog berättat många gånger.

I tisdags blev jag riktigt lipiger.

Jag hittade en ampel med blommor på min trappa, glad överraskning :)

Sen såg jag kortet som var med....det var en tackblomma från ett av "mina" dagisbarn :´)


Jag känner mamman till barnet och tänkte att det är säkert hon som kom ihåg mig också!

Jag ringde och tackade för blomman.

Mamman berättade då att det var barnet själv som sagt att jag också måste få en blomma, att jag var viktig för henne :´)

Åh....blir lipig igen nu.....gullunge :´)


Jag börjar lida av abstinens efter alla goa dagisbarn, så nästa vecka måste jag åka på besök...då har säkert ännu fler slutat, men några ska jag väl få träffa...och få mig några kramar hoppas jag....annars snor jag några ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards