Susy funderar vidare

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Susy - 16 juli 2013 21:04


Idag har jag tillbringat dagen i paradiset :)

Idag var det precis så där somrigt som det ska vara när jag är där.

Det blåste, men jag gillar det också....och jag tänkte så där bra igen...och solen sken:

 

I paradiset hittade jag ett barn som ville återbördas med sin moder

(och hennes karl alias min kusin), så jag uppoffrade mig och förde honom dit.

Jag hade inte träffat dem på länge så jag tänkte stanna upp och säga hej och sen åka igen.

Men de bjöd in mig att se deras hus eftersom jag inte sett det förut.

De var välkomnande, glada och stolta över att kunna visa upp sitt hus för mig.

Och de såg pigga och fräscha ut fast de inte hade en aning om att de skulle få oväntat besök.


Tänk om jag kunde vara så där!

Glatt ta emot folk som kommer utan att höra av sig före!

Att alltid ha huset i sånt skick att man kan visa upp det...och vara i sånt skick själv...


Men nej, så är det inte...så snälla, ring innan ni kommer...helst en vecka på förhand ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards