Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Susy - 9 juli 2013 11:50


Jag sov ca 3 timmar i natt, sen tyckte min kropp tydligen att jag borde vara pigg och utvilad...det tyckte inte jag!

Hans kom in efter en utenatt så vi kelade en stund...fast sen ville han ha frukost och det fort!

Jag fick också frukost så småningom och sen blev jag trött igen då, så där bedövande trött att det inte går att vara vaken, så det blev att sova några välbehövliga timmar till.


Under min morgonsömn drömde jag att jag och nån till satt i en bil på bildäck och snart skulle köra av här hemma på kobben.

Det är ingen mardröm i sig, men vi hade rejält med hasch med oss (fast de såg mera ut som sådana där buntar med färska kryddor i plasthölje som man kan köpa i butiken).

Jag var nervös som fanken för tullen och hoppade i princip upp och ner i sätet.


Detta är ett helt otänkbart scenario för mig, jag handlar inte med droger, jag tar inga droger (nä inte ens alkohol mera) och är helt emot droger!

Så för mig var detta en mardröm på flera sätt.

För det första att jag skulle smuggla droger, ja att jag över huvudtaget skulle ha med det att göra!!!

För det andra rädslan för att åka fast i tullen...den har jag alltid med mig fast jag inte har för mycket av något med mig...tror det är rädslan för att bli misstänkt och misstrodd.


Tack å lov så vaknade jag innan jag körde av färjan...för jag hoppas jag skulle ha åkt fast så det smällde om det, så vill jag att tullen på Åland ska funka, att den ska vara alla drogsmugglares mardröm liksom!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards