Susy funderar vidare

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Susy - 20 maj 2013 16:40


Vaknade i morse och konstaterade att dimman var så fuktig att det såg ut som det hade regnat där ute.

Själv kände jag mig inte någge vidare.

Jag hade början till huvudvärk och försökte mota Olle i grind...funkade inte så bra, men det var bara att bita ihop.

Eftersom jag hade tagit upp kalopskött ur frysen redan igår  kväll så var det bara att börja med det.

Det ska ju koka ett bra tag innan det är klart liksom.

Efter att kokning och ätning var klart så fick jag ge upp och lägga mig i sängen.

Huvudet bultade på...suck....

Somnade till sist en stund, men inte hjälpte det så mycket :(

Försökte med en promenad efter tidningarna (ja, jag hade åter igen glömt hämta lördagstidningen) och en stund i hammocken, men inte blev det bättre av frisk luft heller.

Funderar på om jag har sympatihuvudvärk med er som varit på jobb idag?

Det verkar lite onödigt tycker jag...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards