Susy funderar vidare

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Susy - 15 maj 2013 16:22


Igår lämnade jag min bil på gården istället för att som vanligt köra in den i garaget.

Detta för att jag skulle städa den idag hade jag tänkt.

Väntade ett bra tag på att det skulle torka upp i gräset så jag kunde ta ut dammsugaren.

Äntligen var det torrt nog, men jag visste att jag behövde byta dammsugarpåse.

Det var lättare sagt än gjort, jag hade inte en förbaskad dammsugarpåse i huset!

Jag som är en sån hamster och alltid har sådant hemma!!!

Detta är ännu ett tecken på hur hårt borrelian gått åt min kropp, minnet är fortfarande inte som det ska, bättre, men långt ifrån bra!

Suckade uppgivet och tänkte att det får bli en annan dag då...


Så istället hämtade jag paviljongdelarna och satte upp den efter lite knåp...det skulle vara lite lättare om jag hade hjälp som vanligt, men KAN SJÄLV ;)

Hans hjälpte som vanligt till med att vara i vägen :)

Sen hämtade jag hammockdynorna och satte mig där och läste...ljuva hammock!

Blev tvungen att lämna hammocken tillsist, det blev för varmt...man kan inte klaga på det när klockan är efter 5 på eftermiddagen :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards