Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Susy - 9 december 2012 18:58


Denna långhelg (4 dagar) blev inte riktigt som jag tänkt mig då.

Eller ja, vila hade jag tänkt göra för det behövde jag, men nu blev det mera vila efter att ha skottat snö, det var inte riktigt det jag behövde liksom....

Idag tog jag mig ann garageuppfarten och det var ingen höjdare.

Jag fick börja med att försöka få bort alla snöknälar som plogaren lämnat där och det var ett drygt jobb.

Sen var det bara resten kvar då...suck...stånk...stön...

Fy farao va snö det var där också, jag dog nästan liksom.

Tog en "kolla in om pannan går" paus i mitten, inte för att den var lång, men behövlig.

Envis som synden som jag är så skottade jag klart, inte så bart som det kunde vara, men jag hoppas jag inte fastnar med bilen där i alla fall.

Efteråt var jag helt slut i rutan...och kroppen har verkligen tagit stryk av allt detta skottande...och vad ser man då??

Jo, det börjar snöa igen   


Annars har jag tillverkat julkort den här helgen.

Jag var mindre inspirerad att laga kort i år, så ursäkta ni som får kort av mig och förväntar er något speciellt...inte i år, mera trist...kanske nästa år...fast det tror jag att jag lovade ifjol också.

Dags att börja köpa kort?

Det var i alla fall med en suck av lättnad jag just märkte att jag hade gjort för många redan.

Jag tycker egentligen det är roligt att göra julkort, men det blir lite krångligt och trångt att göra det när man bor litet, men nu är det gjort...förutom att jag inte har kuvert och frimärken hemma då.

Men jag kunde i alla fall plocka undan allt pysselmaterial igen :)

Hans är säkert glad för att det är mer rum på hans bästa spaningsplats igen, dvs köksbordet!



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards