Susy funderar vidare

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Susy - 9 mars 2011 15:43


Började dagen på tok för tidigt igen :(

Till på det började jag senare idag och kunde ha tagit sovmorgon liksom...men icke, jag vaknade väl runt halv 6 jag. Halv 7 gav jag upp och steg upp.

Försökte ta en lur lite senare, men det gick inte det :(


Iväg på jobb och fixa och pyssla med diverse grejer.

Efter lunch började jag skriva på en teaterpjäs för barnen jag träffade igår.

Oj vilken inspiration jag fick, skrev så att tangenterna glödde...borde bromsa mej och låta nån på jobbet läsa igenom den innan jag fortsätter.

Den ska ju passa till barnen också...och jag lovade ju att de skulle få vara med och skriva den.

Så är det när man har fantasi i övermått...min småskollärarinna sa att om de skulle gett betyg i fantasi så skulle jag fått 11!


Sen åkte jag iväg och pysslade med ett gäng barn, vi gjorde pärldjur och tecknade. Låter kanske rofyllt, men allt slutade med massiva flygraider över rummet och då tyckte jag det var dags att avsluta för dagen...trots att det bara var pappersflyg :)


I natt vill jag sova, länge och tillräckligt, är det för mycket att be om??


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards