Susy funderar vidare

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Susy - 23 juli 2011 16:56


Idag blev en rejält seg dag, vädret är tryckande och sövande.

Nyheterna från Norge gör att man tappar hoppet om mänskligheten igen :(

Jag behöver fortfarande klippa gräsmattan, men det blev inte gjort idag heller...eller kanske efter middagen då eller??


Idag har det varit bilutställning i Badhusparken och jag är glad att det verkar ha hållit tätt då. Hoppas det håller tätt under crusingen också, så de kan köra nercabbat.

Inte var jag på bilutställning och inte tänker jag se crusingen heller, fast jag gillar att se på jänkare!


Det var roligare förr, när raggarna bodde på Torp skola och där var även festen. Då var det nästan som jag var med liksom. Först när de kom med färjorna på fredagen och vindade runt i korsningen och visste inte vart de skulle...mullrade fint :)

Sen på kvällen var det fest och den hördes oftast hem till mej.

Nu varken ser jag eller hör dem...kanske man borde åka hemifrån nångång nu och då...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards