Susy funderar vidare

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Susy - 18 juli 2011 08:10


Igår kväll fick jag plötsligt syn på en bil rakt utanför mej eller ja, mina grannar ringde och kollade om jag var hemma eftersom de hade sett den.

Jag satt nämligen vid datorn och spelade så jag såg den inte direkt.


Jag trodde de stannat för att fika eller kissa eller nåt, men höll lite koll på dem. De åkte inte iväg...och efter ett tag började de gå på min gård så då kände jag mej tvungen att gå ut och prata med dem.

Deras bil var kaputt (tyskar) och om jag förstod dem rätt så är det fläktremmen som har gått av. Kvinnan pratade tack och lov lite engelska, mannen inte alls.

De frågade om de fick tälta på min gård och jag kände att jag inte kunde köra iväg dem...så nu har jag gräsmattegäster ;)


Jag tror att kvinnan åkt in till stan med bussen och köpt en fläktrem för jag har inte sett till henne alls idag, mannen står och hänger vid bilen...måste vara frustrerande att kunna skruva på bilar, men inte ha delarna för det!


Jag har inget emot att de är här, men hoppas de åker idag så jag får min gård för mej själv igen.

Hans är inte alls imponerad av våra tillfälliga grannar, men verkar nu ta det med ro, kanske för att han såg mej prata med dem...men han måste kolla in dem lite nu och då :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards