Susy funderar vidare

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Susy - 21 juli 2011 14:13


Idag jobbade jag på kontoret nån timme, åkte iväg och käkade lunch med A i utkanten av den stora staden. Trevligt sällskap, god mat (trots segt kött) och så skönt att slippa laga och släpa lunch med sig till jobbet en dag i alla fall.

Vi planerade genast att göra om det i nästa vecka  


Jobbade sen några timmar till och konstaterade att jag har en hel del tid att ta ut efter alla röjveckor och 7-dagars veckan och bestämde mej för att ta ledigt fredag och måndag. Det betyder att jag är ledig 4 dagar på raken...behöver det!

Det tog på mer än jag trodde var möjligt, är seg som tusan ännu och inget har blivit gjort här hemma på evigheter.

Borde verkligen klippa gräs, laga middag, måla hus, städa, diska, tvätta osv...men va tusan, jag är ju ledig *sneglar mot sängen*   


  tycker du som jag, tycker du som jag så gör vi det en annan dag   


Ha ha, glömde förklara rubriken ju:

På vägen hem idag fanns det skator överallt och jag fick bromsa hela tiden och rubriken uttalades gång på gång!

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards