Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Susy - 2 februari 2011 16:45


Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har inte vart så näravarande på nätet på flera dagar. Jag har antagligen känt av det mer än er :)

Jag har inte riktigt haft tid liksom...


I måndags hängde vi en fotoutställning på jobbet (lag er och se den på Jomala biblotek) och igår, tisdag, var det vernissage.

Det gjorde att jag jobbade från eftermiddag till kväll två dagar och jag svängde tydligen på dygnet lite utan mening för i natt vaknade jag och kunde inte somna om på några timmar...är lite seg nu kan jag säga...men pinar mej vaken så jag får rätt på dygnet igen.


Igår körde jag vägen tvärsöver mot jobbet, den mellan Gottby och...öh...vilken by ligger korsningen vid ÅCA i???

Det var liiiiite halt, blankis på vissa ställen, körde hem via stan på kvällen sen. Imorse körde kaxiga jag vägen tvärsöver igen...ingen god idé, nu var det ännu halare  , så det blev hemfärd via stan igen. Dumma is!


Och så har jag sotat då eller inte jag, utan han där sotaren som åkte och skrapade lotter i tv och bidde rik :)

Tur att han inte slutat jobba som sotare trots det, han ringer och bokar in sej på en tid, kommer när han ska och gör ett noggrant och bra jobb.

En del råd får man på vägen också, vare sej man vill eller inte ;)

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards