Susy funderar vidare

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Susy - 7 februari 2011 16:43


Idag började jag min dag med att kolla mail, gå igenom framtida arbetsuppgifter med chefen och fixa lite med bibbaklubbarna eftersom den första körde igång idag.


Sen pysslade jag lite med lite Alla-Hjärtans-Dag-prydnader som vi ska ha i biblioteket...det är jobbigt att jobba ;)


Ett tag efter lunch (tycker fortfarande det är lyx med nyttig skolmat till lunch) bytte jag lokal för att göra i ordning för första bibbaklubben för mej och det blev pyssel, knåp och en massa prat med ett gäng skolbarn.

Jag har tänkt variera aktiviteterna lite, så nu ska jag fundera ut vad vi gör nästa vecka. Allt passar ju inte alla, men det brukar gå bra ändå :)

Hoppas de hade skoj idag, det hade i alla fall jag...det är jobbigt att jobba ;)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards