Susy funderar vidare

Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

Men va fanken!

Av Susy - 18 januari 2017 16:11


I måndags var jag och handlade, det behövdes verkligen eftersom jag borde varit och handlat i fredags, men då åkte jag hem efter provjobbet och där blev jag kvar.

Jag somnade på soffan!


Nåja i måndags då, jag handlade och var just klar när plötsligt en mycket bekant person kom gående.

Han hälsade och jag hälsade...som om det skulle varit den minst ospeciella karln i världen...

Det var det inte, jag undrar om jag någonsin varit så kär i någon som i honom.

Det var jag som gick i "förhållandet" det var lite väl till och från för mig.


Nu för tiden bryr jag mig inte en gnutta om karlar och jag minns inte ens när jag hade sex sist.

Det är liksom över för mig det.

Men nu efter jag sprang på den här killen kan jag inte sluta tänka på honom...äsch :(

Men det går väl över...får jag hoppas...fanken också :(



 
 
Ingen bild

eivor

18 januari 2017 22:44

Men det låter som ett tecken....att du börjar tänka...att kanske ändå:)

Susy

19 januari 2017 16:26

Nej då, det börjar gå över igen nu :)
Inga karlar i mitt liv mera!

 
Ingen bild

Ammie

10 februari 2017 23:52

💕

Susy

11 februari 2017 10:14

Det har lugnat ner sig nu...eller för länge sen :)
Skriver inte så ofta här liksom...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susy - Lördag 9 mars 19:49

  Idag när jag hämtade tidningen ur lådan så såg jag att grannens bil var hemma och jag blev rädd. Ja inte för grannen, utan för att bilen var hemma på dagen. Frun i huset ligger nämligen på sjukhuset och är dödssjuk i cancer    Han brukar va...

Av Susy - Söndag 25 feb 08:53

  Jag hade lyckats tövla bort lösenordet hit och det var ett helsike att få tillbaks det. Men nu är det gjort och nu ska jag skriva en blogg...om någonting...eh...vet inte vad jag ska skriva liksom. Så tack och hej för den här gången    ...

Av Susy - Måndag 29 jan 15:06

  Den här katten jag bor ihop med var billig idag vid tid för min tupplur. Plötsligt börjar hon springa runt huset som en galning, jag sa åt henne på skarpen och hon lugnade ner sig. Jag höll precis på att somna när hon började igen    Jag sa...

Av Susy - 31 december 2023 07:39

  Skriva blogg alltså. Det är den sista dagen i månaden och jag har inte fått någon blogg skriven så det är måsta på nu      Inte har det väl hänt så mycket riktigt, men jag firade faktiskt jul hos min brorson med familj eller jag var där någ...

Av Susy - 21 november 2023 08:27

  Faktiskt så är det inte vinter förrän den 1 december!!! Och det är inte jul förrän på Lilla Jul (2 december detta år)!!! Kan ni förstå det?     Det är faktiskt så, men inte många som förstår det och till stan ska jag inte åka just nu för ...

Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards