Susy funderar vidare

Alla inlägg den 2 november 2016

Av Susy - 2 november 2016 19:13


Och det var länge sen sist igen!

Jag har varit sjuk 2-3 gånger och är fortfarande inte frisk.

Förkyld har jag blivit alltså...är väl någon sorts dagisbobbor antar jag.

Irriterande att aldrig bli frisk är det i alla fall :(


Nåja, det knallar på med provjobbet alltså.

Det är så skoj att jobba där, trots att det finns mycket som gör en arg och irriterad också, men de små liven slutar ju aldrig testa en liksom...pust och stånk ;)

Jag glömmer snabbt att det varit något och sen är det bara roligt igen :)

Jag har utökat mina timmar jag är där.

Jag är nu 6 timmar per dag och 3 dagar i veckan och det funkar så bra :)

Jag kan inte ta 5 dagar i veckan, men någon gång ska det väl gå det också.


De är förresten nöjda med mig på dagis...jag hade trott jag var mest  till besvär, men icke!

De sa att det verkligen märks när jag är på jobb och att det är tomt utan mig där :)

Skoj att det är så...och nu  måste jag vila igen.

Jag märker så av att jag varit 2 dagar på jobb...är så in i norden trött då liksom.


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards