Susy funderar vidare

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Susy - 18 mars 2014 08:45


För flera veckor sen så tappade jag en bit av en tand, den plomben som åtgärdade min Thore Skogman-glugg.

Den har krånglat sen jag fick den ditsatt av min dåliga ex-tandläkare och det var inte första gången något lossnat från den plomben :(

Nu kändes det som hela plomben var lös när jag råkade tugga med den tanden.

Pga vikariatet på dagis så lyckades jag inte få till någon tid att åka till tandläkare, men igår, måndag var det dags.


Tyvärr har inte den braiga tandläkaren kommit tillbaks från mammaledigheten ännu så det var vikarien jag fick åka till.

Han är lite märklig och rätt fåordig.

Plomben lossnade genom att han bara tog i den så den var verkligen uttjänt.

Men nu inträffade det märkliga.

Han skrapade lite, spolade lite, la på något medel och sen satte han dit en ny plomb.

Ingen borrning?

Han slipade inte ens plomben??

Den är taggig och glipan till nästa tand är så stor att insidan av läppen vill åka in i den...hm...

Jag tyckte han verkade darrig på hand så kanske det var lika bra att han inte slipade, men det hela kändes väldigt märkligt.

Jag hoppas det i alla fall är okej och att läppen vänjer sig med problemen i plomben, för jag vill inte gå dit igen!


Snälla snälla braiga tandläkare, kom tillbaks från mammaledigheten nu!

Jag behöver dig!


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards