Susy funderar vidare

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Susy - 28 april 2014 18:20


Idag har jag vickat på dagis igen och blev hemskickad två timmar för tidigt.

Ja jag är inte sjuk eller så, utan jag har råkat jobba lite för mycket under tidigare vick.


Jag passade på att åka in till stan och göra en bunt ärenden och sen åkte jag och köpte blommor till gravarna.

Där blev jag biten av en katt...

Tämligen otippat eftersom den glatt satt på disken i blomaffären och såg ut som den vill bli klappad och vara med...och söt var den ju också, men vassa tänder hade hon :)

Jag kom visserligen helskinnad därifrån, men ett litet nafs fick jag.


Sedan blev det att handla lite...eller rätt mycket blev det så där utan mening egentligen.

Jag hittade inte den där goda mjöden jag hittat de två senaste åren :(

Tänkte strunta i att köpa någon alls då, men ja, en plastflaska med mjöd kom med hem i alla fall...vill inte vara helt utan. Få se om den är drickbar.

Jag har aldrig lagat mjöd själv, det är väl inte så svårt, men går det att laga i små doser?

Jag skulle nog max få i mig 1-2 liter mjöd innan den blev för stark.


Nu är jag trött och har ont...dags att vila så jag orkar vicka imorgon också :)



Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards