Susy funderar vidare

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Susy - 18 april 2014 09:41


För ett bra tag sen så släppte skruven i övre gångjärnet på ett av mina köksskåp.

Det var förstås högst upp...jag höll på bröt armen när jag tog emot min massiva köksdörr i ek...dubbeldörr, till ett hörnskåp.

Till saken hör att jag inte har samma styrka som tidigare ännu (pga borrelian) så jag tror jag fick upp dörren igen pga envishet och adrenalin.

Sen var det bara det där att få skruven tillskruvad igen då...trångt, uppe vid taket och ingen sikt....och ja, ingen armstyrka att prata om ännu då...

Jag har försökt, gång på gång och om och om igen...skaffade till och med en liten nätt skruvdragare som borde ha fixat skruven...men icke.

Jag kom inte på vad som felades och har utvecklat ett sätt att hålla dörren utan att den rasar ut allt för ofta, tränar musklerna och tålamodet om inte annat ;)


Jag är inte mycket för öppna kök, dvs hyllor utan luckor, men jag försökte få loss det andra gångjärnet och ta bort hela luckan, men då släppte inte det!!!!

Och det var inte så lätt att hålla i skåpdörren med ena handen medans jag försökte heller.


Idag släppte hela dörren och plötsligt stod jag där och vinglade med den i famnen.

Så ja, nu har jag ett öppet köksskåp och inser att jag måste städa där...suck...


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards