Susy funderar vidare

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Susy - 27 september 2013 22:31


...så kan jag väl ta och gnälla lite då.

Gick egentligen bara in för att hjälpa en vän...mindes ju inte riktigt allt utan att logga in liksom ;)


Nåja, tillbaks till gnället!

Jag var jättetrött igår kväll och det var inget på tv så jag gick och la mig ovanligt tidigt.

Jag vaknade efter några timmars sömn av en klaustrofobisk dröm och sådant skrämmer vettet ur mig :(

Sen var det lögn att somna om.

Jag tyckte det var lite väl tidigt att stiga upp (men med facit i hand borde jag ha gjort det), så jag tog till en bok och låg och läste...och läste...och läste...försökte somna flera gånger, men det gick inte.

Nån gång tidigt i morse somnade jag igen och vaknade några timmar senare med huvudvärk.

Den fortsatte hela dagen, jag försökte stå ut, tvingade mig att vara uppe.

Åt frukost, pinade mig uppe, suckade och stönade i flera timmar, åt lunch, suckade lite till, men gav till sist upp och la mig och försökte sova.


Lyckades somna bort en stund och drömde heltokigt:

Jag och en vän vandrade omkring i en trädgård, plötsligt började de röda vinbären explodera för att de var övermogna, till saken hör att de växte i träd och var stora som äpplen.

Detta gjorde att vi var helt översköljda med klägg så vi hoppade i närmsta sjö.

Där kom Bert Karlsson simmande och försökte få oss att inse att vi måste övertyga Finland att ställa upp i VM för väghyvlar.


Tack å lov vaknade jag då, Bert började bli lite väl framfusig...tyvärr var huvudvärken kvar och det är den ännu, men den är bättre.

Ska kasta mig på spikmattan (igen) ett tag nu och sen blir det nog att sova med axlarna på Back-on-Track filten resten av natten.


Tack för att jag fick gnälla...när jag ändå var här :)


Presentation


Jag heter Susy och bor på Åland

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards